FAQ - Kino na Granicy

Wszystko o co chcielibyście zapytać.

 1. W jakim terminie będzie odbywał się Przegląd?

27. Przegląd Filmowy Kino na Granicy/Hranici będzie trwał od 30.04 do 4.05.2025.

 

2. Jak można uczestniczyć w Przeglądzie?

Aby uczestniczyć w Przeglądzie KNG/KnH w wersji stacjonarnej, należy zarejestrować się / zalogować na konto uczestnika (kinonagranicy.pl) i zakupić akredytację 5-dniową, 3-dniową lub bilet. Zakupiona akredytacja lub bilet nie podlegają zwrotowi. Regulamin sprzedaży dostępny jest tutaj (link).

 

3. Od kiedy trwa sprzedaż akredytacji i biletów?

Informacje o sprzedaży akredytacji 5-dniowych i 3 -dniowych znajdziesz w zakładce INFORMACJE O AKREDYTACJACH 

 

Bilety na pojedyncze seanse! 

bilet pojedynczy 25 zł / 150 Kč (cena biletu zakupionego do 28.04 - 22 zł / 125 Kč)

pakiet biletów “4+1” - 100 zł / 600 Kč (cena pakietu zakupionego do 28.04 - 88 zł / 500 Kč)

 

1. Zarejestruj się i/lub zaloguj na swoje konta użytkownika na stronie kinonagranicy.pl
2. Kliknij w kafel “REZERWACJE”. Wyszukaj film lub skorzystaj z wyboru dnia albo miejsca projekcji. Wybierz filmy, które Cię interesują – przy nich kliknij „dodaj do koszyka”.
Możliwość dodawania dodatkowych biletów na poszczególne seanse po przejściu do koszyka.
3. Przejdź do koszyka. Wypełnij dane i przejdź do płatności.
4. Zakupione bilety będą do pobrania z zakładki “Mój program” oraz zostaną przesłane na podany adres mailowy (w razie braku wiadomości z załączonym biletem proszę sprawdzić folder SPAM).
5. Przed wejściem do obiektu należy pobrać bilet na telefon lub wydrukować i pokazać obsłudze w celu zeskanowania kodu. 

*Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie danych na bilecie (miejsce i data aktualnego seansu). Raz zeskanowany bilet, nie może zostać użyty ponownie.

 

4. Jak będę mógł zarezerwować miejsca na poszczególne seanse i gdzie odbiorę akredytację?

Uczestnicy z zakupionymi akredytacjami będą musieli zarezerwować miejsce na interesujące ich seanse. Daje to pewność wejścia do obiektu na tą wybraną projekcję. Taka opcja będzie możliwa poprzez stronę www.kinonagranicy.pl / www.kinonahranici.cz
po zalogowaniu na swoje konto użytkownika (po opublikowaniu kalendarza projekcji). Uczestnicy będą mieli możliwość odwołania lub zmiany swojej rezerwacji. 

W czasie Przeglądu czynne będzie
Biuro festiwalowe Oranżeria Zamku Cieszyn, Zamek Cieszyn (PL), ul. Zamkowa 3 a, b, c
Czynne: 17:00-21:00 (29.04.2025), 9.00–21.00 (30.04–03.05.2025), 9.00–14.00 (4.05.2025),
w którym będziecie mogli odebrać swoje akredytacje, kupić bilety na pojedyncze seanse lub poprostu zapytać o wszelkie informację dotyczące Przeglądu

Uwaga! W Biurze będzie można dokonać płatności kartą. Zapraszamy!

 

5. Co jeśli spóźnię się na seans?

Punktualność to podstawa! Uczestnik który przyjdzie po rozpoczęciu projekcji filmowej może nie zostać wpuszczony do obiektu festiwalowego mimo wcześniejszej rezerwacji.
Pamiętaj! - jeśli nie uda Ci się dotrzeć na film, usuń go z rezerwacji, pozwól skorzystać innym. ;)

 

6. Czy rezerwacje są ograniczone czasowo?

Nie, nie są ograniczone czasowo. Dostępne są do wyczerpania miejsc z danej puli na salach.

 

7. Jak kupić bilet?

1. Zarejestruj się i/lub zaloguj na swoje konto użytkownika na stronie kinonagranicy.pl
2. Kliknij w kafel “REZERWACJE”. Wyszukaj film lub skorzystaj z wyboru dnia albo miejsca projekcji. Wybierz filmy, które Cię interesują – przy nich kliknij „dodaj do koszyka”.
Możliwość dodawania dodatkowych biletów na poszczególne seanse po przejściu do koszyka.
3. Przejdź do koszyka. Wypełnij dane i przejdź do płatności.
4. Zakupione bilety będą do pobrania z zakładki „Mój program” oraz zostaną przesłane na podany adres mailowy (w razie braku wiadomości z załączonym biletem proszę sprawdzić folder SPAM).
5. Przed wejściem do obiektu należy pobrać bilet na telefon lub wydrukować i pokazać obsłudze w celu zeskanowania kodu.

Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie danych na bilecie (miejsce i data aktualnego seansu). Raz zeskanowany bilet nie może zostać użyty ponownie.

 

8. Czy w miejscu projekcji mogę kupić bilet?

Nie, bilety można kupić tylko na stronie internetowej lub w sklepiku znajdującym się w biurze festiwalowym w czasie jego funkcjonowania. 

 

9. Jak wygląda proces sprawdzania biletów?

Osoby posiadające akredytacje proszone są o pokazanie akredytacji z kodem, po zeskanowaniu kodu są wpuszczane do obiektu festiwalowego.

Osoby posiadające bilety proszone są o wcześniejsze pobranie biletu z zakładki „mój program” lub z maila. Bilet ten będzie można okazać zarówno wydrukowany, jak i w formie elektronicznej, np. na telefonie.

 

10. Gdzie znajdę listę spotkań z gośćmi po filmach?

Listę spotkań z gośćmi znajdziesz w zakładce Program ➔ Spotkania z gośćmi

 

11. Gdzie pisać w razie problemów?

W razie problemów proszę kontaktować się z działem sprzedaży akredytacje@kinonagranicy.pl lub z koordynatorką sprzedaży i akredytacji Anetą Plintą pod nr +48 725 119 707

 

12. Czy Kino na Granicy oferuje bazę noclegową?

Kino na Granicy nie organizuje ani nie pośredniczy w rezerwacji noclegów. Uczestnicy festiwalu samodzielnie organizują zakwaterowanie. Polecamy skorzystanie z dostępnych baz nocelgowych, takich jak: VISITCIESZYN oraz SLASKIE.TRAVEL

Organizatorzy

Współorganizatorzy

Sponsor główny

Patroni medialni