Drugi film Tomasza Emila Rudzika, reżysera urodzonego w Polsce, lecz od lat pracującego w Niemczech. Tytułowa bohaterka otrzymuje od życia w kość, ale nigdy jednak nie daje się znokautować. Poznajemy ją w chwili, gdy kończy kilkuletnią odsiadkę w więzieniu. Dziewczyna postanawia ułożyć sobie życie od nowa i złapać pierwszy lepszy autobus za granicę. W ten sposób trafia do Monachium, gdzie jednak nie czeka na nią nic lepszego niż praca w agencji towarzyskiej. Ze względu na krewki temperament Agnieszce wyznaczono rolę specjalistki od praktyki sado-maso zwanej ball-bustingiem. Doznawane na obczyźnie upokorzenia potęguje relacja z zaborczą właścicielką burdelu – byłą baletnicą, która każe nazywać się Madame. Szansę na odmianę losu przynosi bohaterce dopiero niespodziewane spotkanie ze znacznie młodszym, pochodzącym z bogatej rodziny Manuelem. Dzięki temu w Agnieszce wrażliwość rodem z kina społecznego łączy się z tematyką właściwą dla klasycznego melodramatu.
Piotr Czerkawski